
Artykuły impulsowe to jedna z wielu form marketingu używana przez sieci handlowe. Gazetki reklamowe cieszą się wśród nich dużą renomą, a to nic innego jak druk informacyjny, projektowany do szybkiego rozpowszechniania, przeważnie w formie chudej książki z ogromną dawką dużych obrazków. Informuje daną osobę o wydarzeniach, które w bliskim czasie odbędą się w konkretnym hipermarkecie np. rocznica urodzin sklepu, czy teżzwyczajnie promocja na dany towar (oferta dla Warszawy: promo-food.pl/miasto/warszawa/).
Są one darmowe, rozpowszechniane przez celowo wynajęte do tego osoby, które roznoszą je na ulicy, dostarczają je do skrzynek pocztowych czy wykładają w miejscach publicznych. Poniektóre sklepy publikują je również na portalach internetowych np.
Jeśli sądzisz, że opisywany tu wpis jest wartościowy i szukasz czegoś podobnego, to kliknij oprócz tego ten link, a odnajdziesz więcej informacji sklep zoologiczny internetowy.
wpisując w wyszukiwarkę intermarche gazetka promocyjna, można zobaczyć najświeższą ofertę promocyjną tego sklepu (sprawdź tu promo-food.pl/). Co więcej zapoznać się z przyszłymi wydarzeniami czy też godzinami otwarcia konkretnego sklepu. Taki rodzaj reklamy jest doskonały i bardzo znany, bo w szczególności dociera do osób które np. nie mają dostępu do Internetu lub do takich, które mieszkają na obrzeżach miasta i wyprawa do większego hipermarketu planowana jest starannie i z wyprzedzeniem.